ایده های مسابقه اینستاگرامی
ایده های مسابقه اینستاگرامی
ثبت مسابقه سریع بدون ثبت نامتماس با ما ثبت نام (امکانات بیشتر)ایده های مسابقه
یکی از راه های بالا بردن فالوورد ر اینستاگرام که این روزها بسیار مورد توجه و طرفدار است، برگزاری مسابقه اینستاگرامی می باشد (برترین سایت قرعه کشی اینستاگرام ). شاید شما به عنوان شخصی که اولین بار است که اقدام به برگزاری مسابقه می نمایید نیاز داشته باشید تا با شرایط و ایده های لازم برای برگزاری مسابقه های اینستاگرامی آشنا باشید. این ایده های برگزاری مسابقه های اینستاگرامی می تواند در قالب های مختلفی باشند که ما در این مقاله سعی می کنیم تا همه را به طور دقیق مورد بررسی قرار بدهیم.
ایده های مسابقه اینستاگرامی
ایده های مختلفی بابت مسابقه های اینستاگرامی می تواند وجود داشته باشد که در اینجا من به بررسی مهم ترین آن ها می پردازم اما در کنار این مواردهرگز ای موضوع را فراموش نکنین که همان طور که از اسم این عنوان نیز بر می آید، این موارد صرفا ایده های مسابقه هستند یعنی به جز این مواردی که خدمت شما اعلام می شود، شما می توانید هر نوع ایده ای که لازم هست را داشته باشید. در زیر به برخی از موارد مهم ایده های مسابقه اینستاگرامی اشاره خواهیم کرد:
- ایده های مسابقه اینستاگرامی بابت تبلیغ محصول
- ایده های مسابقه اینستاگرامی بابت مسابقه های شرط بندی
- ایده های مسابقه اینستاگرامی بر اساس مسابقه چالش
- ایده مسابقه های ایسنتاگرامی به صورت برگزاری مسابقه های منظم
- ایده مسابقه های اینستاگرامی به صورت ایده مسابقه تولید محتوا
- ایده مسابقه های اینستاگرامی به صورتی ایده مسابقه معمایی
تبلیغ یک محصول
تبلیغ یک محصول عموما در خصوص برند های شناخته شده کار برد. این برند ها برای شناخته شدن یک محصول خاص شان از این روش استفاده می نمایند. برای مثال شما یک برند شناخته شده در زمینه چرم هستین و به تازگی اقدام به وارد کردن یک محصول جدید از جنس چرم برای کالاهای خود نموده اید. در این شرایط برند شما شناخته شده است و نیازی به تبلیغ برند مورد نظر نیست، شما تنها می خواهید از برند و شناخته شدن برند خودتان برای تبلیغ در خصوص به گوش رسیدن محسول جدیدتان اضافه کنین. در این شرایط لازم است شما شرکت کننده را برای شرکت در مسابقه درگیر نمایید.
مسابقه شرط بندی
منظور از مسابقه های شرط بندی مسابقه هایی است که شما را به چالش می کشند و باعث بالا بردن تعامل شرکت کننده ها مورد استفاده قرار می گیرند. بدین صورت که شما نتیجه یک مسابقه یا یک رویکرد را به عنوان مسبقه خود در نظر میگیرید و شرکت کننده ها باید با شرکت در این چالش درد مسابقه شما شرکت کننده و حدس خود را از این رویداد به صورت کامنت برای شما ارسال کنند، و بعد از مشخص شدن نتیجه حقیقی این رویداد شما می توانید از بین کسانی که نسبت به این مسابقه حدس درستی را داشتن به قید قرعه، برنده اعلام نمایید.
ایده مسابقه های چالشی
منظور از مسابقه چالشی که بیشتر طرف دار را در بین اینستاگرام باز ها دارد، برگزاری مسابقه به صورت ایده مسابقه چالشی می باشد. منظور از این ایده مسابق هایچالشی برگزاری یک مسابقه چالشی برای یک منظور و رویکرد خاص می باشد که در آن مخاطب شما با یک چالش و اجرا آن رو به رو می شود و در نتیجه هم می تواند با اجرا آن به شرکت در مسابقه دست پیدا کند. این چالش ها در واقع همان چالش هایی هستند که برخی از ما در اینستاگرام شاهد شوخی و ویدیو های طنز درباره آن هستیم و نمونه بازر آن چالش های تیک تاک هستند که شما باید ویدیو را با یک مضمون خاص تهیه نمایید و با هشتگ مناسب در پیج خود بارگزار کنید. در نظر داشته باشید برای شرکت در این مسابقه پیج شما باید پاپلیک باشد و نمی توانید با استفاده از پیج های پرایوت در این مسابقه ها شرکت نمایید.
مسابقه های منظم
مسابقه های منظم همان طور که از اسم شون هم بر می آید، مسابقه هایی هستند که اغلب به صورت یک نواخت در یک فاصله زمانی اجرا می شوند مثلا شما هر جمعه یا جمعه انتهای ماه یا ابتدای هر ماه قرعه کشی خواهید داشت و این امر یک مسئله روتین برای پیج شما در نظر گرفته می شود و دنبال کننده های شما از این مسئله کاملا آگاه هستند.
ایده مسابقه تولید محتوا
منظور از ایده مسابقه تولید محتوا آن است که شما کاربران را با مسابقه ای که بر گزار می کنید کاملادر گیر نمایید و بدین صورت کارها و اعمالی را از آن ها تقاضا کنین و این اقدامات را با تصویر در صحفه خود با هشتگ مورد نظر پخش نمایند.
ایده مسابقه های معمایی
همان طور که از اسم شون هم مشخصه در این مسابقه ها شما اقدام به برگزاری یک مسابقه با استفاده چالش مما می نمایید. این معما می تواند در قالب یک عکس یا یک سوال باشد اما خلاقیت شما در این معماست که مشخص می کند رویه اقدام در این حوزه می تواند به چه صورتی باشد. هر چقدر خلاقیت شما برای برگزاری مسابقه های معمایی بیشتر باشد به همان نسبت میل به شرکت در آن ها نیز افزایش می یابد.
برند شدن همواره یکی از اصلی ترین هدف هایی است که هر کاربر بیزینس من در اینستاگرام به دنبال آن می باشد چرا که با توجه به ،به دست آوردن یک برند مناسب میتوان در راستای افزایش فالوور و درنیتجه فروش بیشتر گام برداشتن. اما نکته مهم این است که چطور باید برای خود در اینستاگرام یک برند مناسب تعریف کنیم و آن را توسعه دهیم، استفاده از ایده مسابقه اینستاگرامی یکی از اصلی ترین مواردی است که شما را در رسیدن به این هدف میتواند یاری کند.پس بیاین در کنار هم و با همکاری هم یک طوفان بزرگ برای ایده مسابقه ایننستاگرامی درست کنیم.
ایده برگزاری مسابقه اینستاگرامی به این معناست که شما باید در ابتدا مشخص نمایید که چه هدفی از برگزاری این مسابقه دارید و میخواهید به چه نتیجه ای برسید و برای آن یک برنامه هدفمند مشخص کنین، سایت biib.ir یکی از دسترسی های مهم و اصلی می باشد که میتواند ذهن شما را برای داشتن یک ایده مسابقه اینستاگرامی به خوبی تقویت کند.
ابده مسابقه اینستاگرامی و استعلام موارد مشابهی که در این خصوص اجرا شده ، میتواند راهنمای خوبی برای شما باشد تا بتوانید تشخیص درستی برای تعین نوع ایده مشابقه اینستاگرامی خود داشته باشید .
ایده مسابقه اینستاگرامی عمومی از طریق برگزاری مسابقه به صورت هشتگ ، تگ کردن ، عکس یا سایر موارد خلاقانه ای که امروزه با توجه به پیشرفت و توسعه هر روزه اینستاگرام ایجاد می شود، برگزار خواهد شد .
مزیت اصلی برای اینکه شما ایده مسابقه اینستاگرامی را اجرا کنید، به دست آوردن فالوور های بیشتر برای رسیدن به فروش بالاتر می باشد.
بنابراین این یک نتیجه منطقی است که در صورتی که شما یک ایده مسابقه اینستاگرامی درست و صحیح را اجرا نمایید، به راحتی به نتایج بسیار ارزنده و موفقیت آمیزی دست پیدا کنید.
یک سلسه ای از برنامه برای شما در این مقاله تعریف شده که قبل از برگزاری مسابقه اینستاگرامی خود باید بدان توجه نمایید. این نکته لازم به ذکر است که در صورتی که شما توجه لازم را نسبت به این نکات نداشته باشید ، علاوه بر مخالف بودن پست یا پیج شما با اینستاگرام ، تنها یک تلاش بی حاصل را خواهید داشت. بنابراین بهتر است برای پیشگیری از چنین واقعه ای به ادامه مقاله ایده مسابقه اینستاگرامی در biib.ir توجه داشته باشید .
این برنامه های ایده مسابقه اینستاگرامی عبارتند از :
تعیین قوانین مسابقه
برای شرکت در مسابقه دقیقا باید چه کاری انجام داد
چه محدودیت هایی وجود دارد
تعیین نوع جایزه
بازه زمانی شرکت و برگزاری مسابقه
برای اینکه بتوانیم قوانین یک ایده مسابقه اینستاگرامی را درست مشخص کنیم، باید سه گام مهم برداریم :
گام اول _ هدف از این مسابقه را مشخص کنیم، به این معنا که دلیل برگزاری این ایده مسابقه اینستاگرامی چیست، برای جذب فالوور بیشتر می باشد یا اینکه به جهت دریافت کردن تعامل از مخاطبین است.زمانی که این هدف برای خودتان مشخص شود میتوانید به راحتی و به طور غیر مستقیم سایر شرکت کنندگان رو نیز به سمت رسیدن به هدف خود سوق دهید . این امر بایددطوری مدیریت شود که از ورود افراد متفرقه و نا مرتبط به مسابقه پیشگیری نماید، برای مثال اگر هدف زنان باردار هستند، باید این مسئله درست مشخص شود تا افراد نامرتبط در زیر پست تگ نشوند یا در مسابقه شرکت نکنند.
گام دوم _ پس از معلوم ساختن هدف ایده مسابقه اینستاگرامی بایدروش رسیدن به آن را نیز طراحی کنیم. یعنی تنها مشخص کردن هدف کافی نیست بلکه باید مسیر درست را برای داشتن آن نیز تعیین کرد. در این قطعا ابزارهایی وجود دارد که میتوانیم از آنها برای برنامه ریزی بهتر کمک بگیریم و یکی از این ابزارها biib.ir می باشد . این برنامه ریزی باید شامل اعلام عمومی قوانین نیز بشود تا مخاطبان شما نیز بتوانند مسیر خود را در عرصه پیچیده یک ایده مسابقه اینستاگرامی پیدا کنند.
گام سوم _ مهم ترین ویژگی ما انسان ها در تمام طول تاریخ که به طور مکرر مورد توجه بشریت قرار گرفته، راحت طلبیست . باید شرایط راحتی را برای برگزاری ایده مسابقه اینستاگرامی فراهم کنیم، نباید روش ما به گونه ای باشد که شرکت در ایده مسابقه اینستاگرامی شما برای افراد با وسایل ارتباط جمعی مختلف ، تفاوتی کند. حتی نباید بین زبان نوشتاری یا نوع نوشتار هم تفاوتی باشه. همه افراد با تمامی ابزارهای ارتباطی اینستاگرام و هر نوع تحصیلات و سواد الکترونیکی باید بتوانند در این ایده مسابقه اینستاگرامی شرکت نماییند .
مشخص کردن جایزه در اجرای ایده مسابقه اینستاگرامی امری بسیار مهم است. همه ما به دنبال به دست آوردن یک چیز با ارزش هستیم. این چیز میتواند یک شی باشد یا یک اتفاق خلاقانه که زندگی روزمره ما را تغییر دهد و ما را بهتر به یک اینستاگرام حرفه ای تبدیل کند. پس جایزه شما باید ویژگی وسوسه انگیز بودن را در مخاطب ایجاد کند، و این بستگی به نوع پیج شما، ایده مسابقه اینستاگرامی تان و بازار هدف پیش رویتان دارد.
مثلا شرکت اسنپ برای مسابقه مسیر دیدنی خود جوایزی از جمله دور بین عکاسی ، گوشی همراه و وجه نقد را مشخص نمود. که البته این امر با توجه به اینکه این شرکت بازار هدف گسترده این دارد و بودجه بالایی برای این مسابقه در نظر گرفته است کاملا قابل درک است، نکته مهم در این مسابقه تناسب داشتن شرایط شرکت در این مسابقه و ارتباط مستقیم آن با استفاده از این برنامه بود. شما برای شرکت در این مسابقه باید زمانی که در حال سفر با اسنپ بودید عکسی از یکی از منظره های شهر میگرفتید و برای انها تحت شرایط خاصی ارسال میکردید. این همان نکته خلاقانه است که بالاتر به آن اشاره کردم.
پس بیایید تا با هم و با استفاده از biib.ir به یک ایده خلاقانه دست پیدا کنیم، کافیست تا روی گزینه مشاوره انلاین کلیک کنید، و از مشاوره انلاین ما متناسب با نوع کار خود ایده های خاص و متفاوتی را برای برگزاری ایده های مشابقه اینستاگرامی دریافت کنید.
معرفی ایده مسابقه اینستاگرامی شما در صورتی که پیج شما به اندازه کافی قوی نباشد یک نکته مهم دیگر است، اینکه بتوانید افراد آگاه زیادی را برای این ایده مسابقه اینستاگرامی جذب نمایید یک کار بزرگ برای داشتن خانواده ای بزرگ در عرصه شبکه اجتماعی اینستاگرام است. با این دسترسی استفاده کنندگان را نیز میتوانید بالا ببرید و بهترین عملکرد را داشته باشید .
در کنار تمام نکاتی که در خصوص برگزاری ایده مسابقه اینستاگرامی بازگو کردم باید روی این مورد هم تاکید کنم که اجرا چنینی مسابقه هایی در واقع ایستادن روی یک لبه تیغ می باشد. در واقع داستان درست بعد از برگزاری ایده مسابقه اینستاگرامی انلاین شروع میشود، وقتی عده ای از شرکت کنندگان جز برندگان شما قرار نمیگیرند، در چنین شرایطی همه درست رو به همان خصلت قدیمی توجیح کردن، می آیند . و به دنبال یک علت منطقی هستند به همین دلیل تمامی پست ها و روش های شما را در اجرای این ایده مسابقه اینستاگرامی بررسی میکنند تا بتوانند به اصطلاح مو را از ماست بیرون بکشند و دست شما و خطاهایتان را رو کنند، به همین خاطر باید خیلی مراقب باشید تا از این ازمون نیز سر بلند بیرون بیایید. در غیر این صورت می تواند منجربه ضرر های غیر قابل جبرانی برای پیج شما باشد .
حال شما از اهمیت برگزاری ایده مسابقه اینستاگرامی با خبر شدید، و باید برای آن یک برنامه ریزی مناسب داشته باشید تا بتوانید راه خود را در جامعه اینستاگرامی باز کنید.