برترین سایت قرعه کشی اینستاگرام 👈【تست رایگان✔️】☑️

#𝟏 معتبرترین سایت قرعه کشی اینستاگرام❤️.امکان دانلود 📽️ویدئو📽️ نمایش برنده ها و دانلود اکسل. مجوز فعالیت از ارشاد و سازمان نظام صنفی رایانه ای.𝐢𝐧𝐬𝐭𝐚𝐠𝐫𝐚𝐦

ثبت مسابقه سریع بدون ثبت نامتماس با ما ثبت نام (امکانات بیشتر)

قرعه کشی اینستاگرام

ثبت قرعه کشی ایسنتاگرام

 

بدون نیاز به نام کاربری و رمزعبور ⛔ الگوریتم پیشرفته انتخاب برنده ✔️ متد تعیین برنده توسط شما ✔️ خروجی اکسل ✔️نمایش گرافیکی حرفه ای برندها ✔️

جهت قرعه کشی در اینستاگرام ابتدا باید نظرات پست مورد نظر را دانلود کنید . برای اینکار میتوانید از ربات های مختلفی استفاده کنید . بییب اولین سامانه هوشمند برگزاری قرعه کشی اینستاگرام است که همواره در تلاش است با افزودن امکانات بیشتر به این سامانه در خدمت شما عزیزان باشیم. قرعه کشی اینستاگرام به شما در جهت افزایش فالوور و کسب مخاطب بیشتر کمک بسازیی خواهد کرد . توجه داشته باشید این سامانه جهت قرعه کشی اینستاگرام به مدت محدودی رایگان است ولی در نظر داشته باشید بعد از این زمان محدود هزینه برگزاری قرعه کشی اینستاگرام در سامانه بییب متغیر می باشد . البته در جهت حمایت از کسب و کار های ایرانی سامانه بییب در نظر دارد کد تخفیفی برای حمایت از کسب و کار های نوپا که سابقه همکاری با سامانه بیب را دارند ارائه دهد. البته سامانه بیب به پاس همراهی اینفلوئنسر های عزیز نیز کد های تخفیفی به شما ارائه خواهد کرد.

سایت قرعه کشی اینستاگرام

توجه : جهت دانلود رایگان نظرات پست اینستاگرام 2 راه وجود دارد. بیب در بخش سایت قرعه کشی اینستاگرام رایگان موارد زیر را در نظر دارد.

  1. شما مجاز به تست سامانه برای یک پست زیر 100 نظر می باشید .
  2. با پشتیبانی ما در اینستاگرام صحبت کنید راه های دیگر دانلود رایگان را به شما پیشنهاد خواهند داد .

 

برنامه قرعه کشی اینستاگرام

آموزش ثبت نام در سایت قرعه کشی اینستاگرام

جهت نماش آموزش به لینک مقابل مراجعه بفرمایید آموزش ثبت قرعه کشی

شما می توانید نرم افزار بیب را از گوگل پلی یا از خود سامانه بیب دانلود کنید. کار با این نرم افزار بسیار ساده بوده و به راحتی می توانید در کمترین زمان روند قرعه کشی اینستاگرام را به سادگی انجام دهید. این نرم افزار برای کسب و کار های فعال در بستر اینستاگرام و اینفلوئنسر های موفق در فضای مجازی اینستاگرام/ روبیکا/ یوتیوب نیز خدمات مسابقه ارائه می دهد. آموزش ثبت نام در نرم افزار قرعه کشی اینستاگرام بسیار ساده است شما می توانید با شماره همراه یا بدون شماره همراه وارد برنامه بیب شوید و سفارش خو د را ثبت کنید تا بررسی و قرعه کشی مد نظر تان انجام شود.

هزینه قرعه کشی اینستاگرام

هزینه های قرعه کشی متغیر میباشد ولی برای تست سامانه می توانید تا زیر صد نظر را در سامانه به صورت رایگان ثبت کنید .

هزینه قرعه کشی بر اساس تعداد کامنت و لایک و تعداد فالوور بسته به نوع مسابقه تعیین خواهد شد. هزینه تا حداکثر هزار عدد خروجی چه لایک و کامنت یا فالور 15000 هزار تومن می باشد و بالا تر از این تعداد بر اساس خروجی هزینه قرعه کشی اینستاگرام مشخص خواهد شد.

آپدیت مهم : تمامی هزینه ها به دلیل افزایش نرخ ارز افزایش یافته است . تمامی سرویس های ما متاسفانه با دلار آزاد تهیه میشن و مجبوریم هزینه های متغیر رو اعمال کنیم . اما به پاس همراهی شما و حمایت از شما تلاش بر این داشتیم بهترین خدمات و بهترین پشتیبانی و هزینه کمتری نسبت به سایر سایت ها داشته باشیم.

مسابقه کامنتمسابقه لایکمسابقه فالوورمسابقه ترکیبی

سوالات متداول برگزاری ربات اینستاگرام

برای دانلود نظرات باید از کجا شروع کنم ؟

برای دانلود نظرات ابتدا باید در سایت ما به آدرس زیر ثبت نام کنید https://b.biib.ir جهت ثبت می توانید از دانلود نظرات از ثبت کمپین جدید اقدام به دانلود کنید

هزینه سامانه بییب چقدر است ؟

هزینه های قرعه کشی متغیر میباشد ولی برای تست سامانه میتوانید تا زیر صد نظر را در همین سامانه به صورت رایگان ثبت کنید . هزینه ها برای تا هزار عدد خروجی مبلغ 15000 تومان است. به نسبت اگر خروجی بالاتر رود هزینه نهایی نیز تفاوت دارد که می توانید استعلام هزینه مربوطه را از کارشناسان پاسخگوی بیب بگیرید.

آیا ثبت برنده جدید هزینه دارد ؟

خیر، شما برای دانلود نظرات چه به صورت رایگان یا پولی یکبار اقدام به دانلود نظرات می کنید، سپس هر تعداد برنده با تنظیمات اختصاصی می توانید تعیین کنید.

روند ثبت نام در سامانه شما چگونه است ؟

ابتدا به صفحه ثبت نام وارد شوید. بعد از وارد کردن شماره همراه یک کد تایید به شما ارسال خواهد شد. پس از وارد کردن کد تایید ثبت نام شما تکمیل خواهد شد و می توانید از خدمات مختلف و بدون محدودیت سامانه بیب استفاده کنید.

من ثبت نام کردم ولی رایگان نبود. چه کاری باید انجام بدم ؟

برای قرعه کشی رایگان 2راه دارید 1: پست های زیر صد نظر را در سامانه به صورت خودکار ثبت کنید . 2 : با پشتیبانی ما در اینستاگرام صحبت کنید در صورت داشتن شرایط روش های دانلود رایگان را به شما پیشنهاد خواهند داد .

 

جهت برگزاری مسابقه به صورت رایگان و دانلود نظرات پست ها ثبت نام کنید . جهت ثبت نام اینجا کلیک کنید.

 

 

آموزش برگزاری قرعه کشی مسابقه در اینستاگرام

هدف خود را از برگزاری مسابقه اینستاگرامی مشخص کنید

قبل از مبادرت به ثبت درخواست قرعه کشی اینتساگرام در سایت بیب باید تعیین کنید که هدف از برگزاری مسابقه اینستاگرامی شما چیست؟ آیا هدف شما برند سازی برای محصولتان می باشد یا تعامل بیشتر با کاربران به منظور حفظ جایگاه برند یا معرفی محصول یا خدمات جدید و افزایش فروش است؟

هدف شما در شیوه انتخاب مراحل و اجرای مسابقه تاثیرگذار می باشد. شما باید مخاطبان و بازار هدفتان را انتخاب کنید .

طراحی ایده و مدل مسابقه

برای برگزاری مسابقه لازم است ابتدا عنوان مسابقه، شرایط شرکت در مسابقه و جوایز را مشخص نمایید و موضوع جذابی برای مسابقه اینستاگرامی طراحی کنید .

قرعه کشی اینستا

این روز ها با توجه به گسترش برگزاری مسابقه های اینستاگرامی، قرعه کشی اینستاگرام نیز طرفداران خودش را پیدا کرده و کاربران به دنبال یافتن هشتگ های مرتبط با قرعه کشی اینستاگرامی هستند. در چند سال اخیر نسبت اعتماد خرید های اینترنتی بالاتر رفت و امتیاز های اینستاگرام برای کاربران متفاوت شده است. قرعه کشی اینستاگرام یکی از اصلی ترین ابزار های جذب فالور و وجهه تبلیغاتی در این فضا است که نمی توان آن را نادیده گرفت.

بنابراین این روزها اکثر افراد جامعه بیشتر وقت خود را در فضای مجازی اینستاگرام می گذرانند که همین امر فرصت کسب و کار و دیده شدن در این فضا را برای شما فراهم آورده لذا اگر می خواهید توجه بیشتری به سایت شما شود باید هر از گاهی با اهداف مشخص شده قرعه کشی اینستاگرامی رایگان برگذار کنید.

استفاده از قرعه کشی های اینستاگرامی یکی از سرگرمی های دو سر سود برای کابران محسوب می شود. با این تفسیر که برگزاری این قرعه کشی های اینستاگرامی از سویی منجربه افزایش بازدید و فالوور در اکانت اصلی می شود، که خود در افزایش و ارتقا اکانت تاثیر به سزایی دارد، از سویی دیگر این مسئله از طرف کاربران نیز مورد استقبال قرار دارد، چرا که بدون اینکه بخواهند هزینه ای کنند تنها با صرف یک زمان اندک و منشن کردن افرادی که میشناسند در زیر یک پست، به راحتی برنده جوایز کوچک و بزرگی می شوند، کافیست که کمی چاشنی خوش شانسی هم در آن امیخته شود تا بتوانید برنده قرعه کشی اینستاگرامی شوید .

قرعه کشی اینستاگرامی همیشه در پی برگزاری یک مسابقه اینستاگرامی انجام می شود. مسابقه های اینستاگرامی بر اساس معیار هایی، از جمله منشن ها و کامنت ها ، لایک ها ، تگ ها ، فالوو کردن یا حتی ارسال پست برگزار می شوند. بنابراین برای برگزاری قرعه کشی اینستاگرامی باید درابتدا یک مسابقه اینستاگرامی برگزار شود .

قرعه کشی اینستاگرامی توسط سامانه بیب به صورت کاملا صحیح و اصولی انجام می شود. این سامانه ضمن بررسی دقیق نظرات و تحلیل داده ها به صورت تصادفی، می تواند منجر به ایجاد اعتماد در مخاطب شما شود چرا که این پیج به عنوان یک پیج بی طرف به این اقدام می پردازد و خروجی ارائه شده توسط ربات به صورت رندوم و تصادفی انجام می شود و نه افراد پشتیبان سامانه بیب و نه هیچ شخص دیگری هیچ گونه دخالت سلیقه ای نمی تواند در آن داشته باشد.

 

قرعه کشی اینستاگرامی شامل سه مورد می باشد :

  • قرعه کشی اینستاگرامی در منشن ها

  • قرعه کشی اینستاگرامی در فالوور ها

  • قرعه کشی اینستاگرامی در لایک ها

 

سامانه biib.ir یک سامانه مطمئن برای برگزاری قرعه کشی اینستاگرامی شما می باشد .

قرعه کشی اینستاگرامی به دو صورت رندومی یا تصادفی و بر اساس بیشترین امتیاز انجام می شود .

سامانه biib.ir یک سامانه مطمئن برای برگزاری قرعه کشی اینستاگرامی شما است .

قرعه کشی اینستاگرامی به صورت کاملاً رندومی یا تصادفی و بر اساس بیشترین امتیاز انجام می شود .

 

منظور از قرعه کشی تصادفی یا رندومی آن اسم که از هیچ الگوی خاصی برای انتخاب برنده مسابقه پیروی نمی شود و تنها انتخاب بر اساس بخت و اقبال کاربران است و نه برگذار کننده مسابقه و نه پشتیبانان سامانه بیب هیچ دخل و تصرفی نمی توانند در آن داشته باشند .

نکته: منظور از قرعه کشی اینستاگرامی بر اساس بالا ترین امتیاز آن است که ممکن است شما تمایل داشته باشید برنده کسی باشد که بیشترین منشن را انجام داده یا اکثر کامنت ها را گذاشته باشد در این صورت میتوانید گزینه بالا ترین امتیاز را انتخاب کنید .

در سامانه biib.ir هر دو این متد ها جهت برگزاری قرعه کشی اینستاگرامی در نظر گرفته شده است بنابراین بر اساس شرایط مسابقه ای که تعیین کرده اید می توانید هر یک از روش های فوق را برای قرعه کشی اینستاگرام انجام دهید.

 

تفاوت سامانه بیب برای قراعه کشی اینستاگرام نسبت به سایرین

در قرعه کشی اینستاگرام روش های مختلفی به کار می رود، از جمله استفاده از نام کاربری و رمز عبور شما، که البته این امر اقدامی غیر منطقی ست چرا که با اعطای نام کاربری و کلمه عبور اینستاگرام خود شما اکانتتان را در معرض یک خطر بزرگ قرار می دهید، حال این در شرایطی است که شما برای اجرای یک قرعه کشی اینستاگرامی با استفاده از سامانه biib.ir دیگر نیازی به استفاده از نام کاربری و کلمه عبورتان و تحویل ان به افراد غریبه ندارید. ما همواره سعی را بر آن داشتیم تا با کمترین امکانات و دسترسی از شما، بیشتربن خدمات را با بالاترین درجه کیفی ارائه دهیم.

قرعه کشی اینستاگرام ممکن است از طریق ربات ها ، سایت ها، اپلیکیشن ها و سایر موارد برگزار کنند که هر کدام از این ابزارها در کنار مزایایی که دارند ، دردسر هایی را نیز برای شما به همراه خواهند داشت .

برای مثال استفاده از اپلیکیشن های قرعه کشی اینستاگرام می تواند باعث ارور های ویروس روی گوشی شما شود و همچنین ممکن است بیشتر در صدد هک شدن و خطا قرار بگیرند یا استفاده از ربات ها نیز می تواند با توجه به اینکه از کدهای مشخصی برای اجرا استفاده می کند، در صد خطا یا بازدهی نامطلوب بیشتری داشته باشد .

اما استفاده از یک سایت معتبر قرعه کشی اینستاگرام مانند biib.ir می تواند در صد خطا را کم کند، چرا که در این سامانه علاوه بر تاکید بر زبان شیرین فارسی و دسترسی آسان، تاکید را برپشتیبانی شبانه روزی گذاشته است. سامانه biib.ir همواره اماده است تا در هر لحظه به واسطه کارشناسان مجربی که دارد، در لحظه لحظه برگزاری مسابقه شما، در کنارتان باشد، تا اجرای قرعه کشی اینستاگرامی شما به صورت کاملاً صحیح و با بازدهی مناسب اجرا گردد .

یکی دیگر از نیاز های اساسی که در قرعه کشی اینستاگرامی مورد توجه افراد قرار دارد، امکان دریافت خروجی اکسل در این مسابقه وجود داشته باشد، این داده میتواند یک بانک تبلیغاتی مناسب باشند تا شما برای اجرای سایر ایده های قرعه کشی اینستاگرامی از آن استفاده کنید. سامانه biib.ir امکان دریافت این خروجی اکسل را برای شما به راحتی و تنها با یک کلیک فراهم کرده است .

بعد از قرعه کشی به صورت کاملاً هوشمند سازی شده می توانید از سامانه بیب ویدیو نتیجه مسابقه اینستاگرامی که انجام داده اید را دانلود نمایید و در صفحه خود انتشار دهید بنابریان با موزیک های مختلف و خروجی های متعدد می توانید بر اساس سلیقه و نظر خود ویدیو نتیجه مسابقه را دانلود و در صفحه اینستاگرام خود ارائه دهید.

پشتیبانی یا همان گارانتی کالا، قرعه کشی اینستاگرامی که پشتیبانی درستی نداشته باشد نمی تواند به درست نیازهای شما را تامین کند، این پشتیبانی از پاسخ گویی اولیه به ابتدایی ترین پرسش ها در کامنت های سایت و یا ارسال پیام های پشتیبانی گرفته تا راهنمایی گام به گام و در لحظه ادامه دارد. تصور کنید در حال برگزاری مسابقه هستید یا یک روز به برگزاری مسابقه شما باقی مانده است و سوالی را نسبت به اپلیکیشن یا ربات یا سایت قرعه کشی اینستاگرامی مد نظر مطرح می کنید و پاسخ شما ۱ هفته بعد داده می شود. آیا پاسخ هر چقدر سازنده و درست باشد می تواند دردی از شما دوا کند! متاسفانه پاسخ خیر است .

بنابراین پشتیبانی علاوه براطلاعات فنی و صحیح لازمش سرعت نیز هست. کارشناسان پشتیبانی سامانه biib.ir به صورت انلاین اماده پاسخ گویی به شما خواهند بود و علاوه بر آن، کلیه اطلاعات را در صورت لزوم به صورت تلفنی یا با استفاده از سایر نرم افزاری های اجتماعی دیگر در اختیارتان قرار خواهند داد .

در نظر داشته باشید همان طور که در سایر مقالات مختلف سایت بدان اشاره شد، استفاده از قرعه کشی اینستاگرام می تواند تاثیر به سزایی در افزایش فالوور و در نتیجه بالابردن میزان بازده ی اکانت شما داشته باشد .

استفاده از سامانه biib.ir دیگر دردسر هایی را مانند عدم اتصال به سرور ندارد چرا که شما با یک سامانه ایرانی طرف هستید که توسط مهندسین مجرب ایرانی طراحی شده و آنها در طراحی این نرم افزار سرعت اینترنت را در کشور در نظر گرفته اند و سرور مناسب و در دسترسی را جهت استفاده شما کاربران ایجاد نموده اند .

به علاوه شما دیگر در سامانه biib.ir منتظر نخواهید ماند،این سامانه قابلیت این را دارد تا به طور نامحدود به کابران نامحدودی خدمات انلاین خود را در حوزه قرعه کشی اینستاگرامی ارائه دهد .

یکی دیگر از مواردی که در سامانه biib.ir می تواند مورد توجه قرار بگیرد،استفاده از زبان فارسی و همه فهم باشد. در اغلب نرم ازافزارهای ارتباطی زبان فارسی جایگاه بالایی ندارد، این طور به نظر می رسد که طراحی و استفاده از یک نرم افزار و سامانه فارسی زبان توسط مخاطبان فارسی می تواند دل گرمی کوچک برای باز پس گیری غرور ایرانی این سرزمین باشد .

این روز ها عصر را،عصر ارتباطات می نامند و افراد تاکید بر ارتباط غیر حضوری دارند و این امر بسیار رو به گسترش می باشد، به طوری که این ارتباطات از بعد اشتراک نسبت به عکس و فیلم و داده های شخصی خارج شده و وارد دنیای تبلیغات و تجارت شده است. اینستاگرام به عنوان یکی از محبوب ترین فضاهای مجازی، به دلیل آزادی و دسترسی های نامحدودی که نسبت به سایر نرم افزار های اجتماعی دارد، در این میان نقش به سزایی پیدا کرده است، در نتیجه مشاغل بسیاره در بستر آن ایجاد شدند و رشد کردند که در امد ماهیانه خود را از طریق این برنامه اجتماعی تآمین می کنند .

در کنار این امر، مسئله برگزاری مسابقات همیشه در صحنه تبلیغات یک میدان مبارزه را برای جذب مشتری بیشتر ایجاد کرده است و اینستاگرام هم از این جایگاه دور نمانده است. برای رسیدن به این هدف هر روزه بیشتر کاربران تجاری اینستاگرام به دنبال اجرا مسابقات و نظرسنجی بیشتر جهت رسیدن به فالوور بالاتر هستند، در نتیجه برای این امر نیاز به یک سایت یا ربات قرعه کشی اینستاگرامی معتبر دارند، حال سوال این است که چطور می توانیم یک سایت یا ربات اینستاگرامی مناسب را برای پیدا کرد و نتیجه مطلوب را در کمترین زمان انتخاب کنیم. این سوالی است که شما در انتهای این مقاله پاسخ آن را دریافت خواهید کرد .

 

نحوه انجام قرعه کشی اینستاگرام با اکسل

در کنار سایر امتیاز هایی که سامانه بیب در اختیار شما قرار می دهد، خروجی اکسل نیز به شما ارائه خواهد شد. ارائه این خروجی اکسل مسابقه را در اختیار شما قرار می دهد که خود یک بانک اطلاعاتی برای برگزار کننده مسابقه خواهد بود که در مسابقات آتی می تواند برای شما مفید واقع شود.

 

ربات قرعه کشی اینستاگرام

برنامه قرعه کشی در اینستاگرام یا همان ربات قرعه کشی اینستاگرام در اصل می تواند یک برنامه یا حتی سایت باشد که به این امر اختصاص داده شده است، این برنامه باید قابلیت این را داشته باشد تا با جداسازی و دسته بندی درست اطلاعات و ایجاد یک فایل جامع، یک بانک اطلاعاتی درست را استخراج نماید و در اختیار مصرف کننده قرار دهد .

مزایای قرعه کشی اینستاگرامی

یکی دیگر از مزایای استفاده از سایت یا ربات قرعه کشی اینستاگرام علاوه بر جذب فالوور، جلب اعتماد بیشتر در بین فالوور های فعلی و آینده شماست. هر چه شرایط برگزاری این مسابقه ها روشن و واضح تر باشد، میزان اعتماد افراد بالاتر خواهد بود. یکی دیگر از مزایای استفاده از سایت یا ربات قرعه کشی اینستاگرام علاوه بر جذب فالوور، جلب اعتماد بیشتر در بین فالوور های فعلی و آینده شماست. هر چه شرایط برگزاری این مسابقه ها روشن و واضح تر باشد، میزان اعتماد افراد بالاتر خواهد بود. طبیعتاً استفاده از سایت یا ربات آنلاین قرعه کشی اینستاگرامی می تواند بیشترین وضوح اطلاعاتی را داشته باشد اما همیشه دردسرهایی نیز خواهد داشت، مانند وصل نشدن به موقع سرور، وجود تحریم ها و فیلتر های مختلف و مهمترین آن عدم وجود امکان پرداخت دلاری است.

 

قرعه کشی اینستاگرام رایگان

این روزها سایت های خارجی بسیاری وجود دارد که شما می توانید با مراجعه به آنها از خدمات سایت یا ربات قرعه کشی اینستاگرامی استفاده کنین اما متاسفانه همگی این سایت ها در کنار صف های طولانی مدتی که دارند، حداقل یکی از معایب ذکر شده در بالا را نیز برای شما به عنوان یک کاربر ایرانی ایجاد خواهند کرد. حال پیشنهاد ما مراجعه به سایت biib.ir است تا با مشاهده حذف تمامی این معایب در کودتاه ترین مدت بالاترین و بهترین نتیجه را از یک سایت ایرانی ببینید .

همان طور که بالاتر به آن اشاره کردیم برای قرعه کشی در اینستاگرام یا توسط ربات ها انجام می شود یا توسط سایت ها. همیشه استفاده از ربات ها برای قرعه کشی اینستاگرامی دردسر هایی به. همراه دارد،زیرا هم باید دسترسی به اکانت اینستاگرامی شما را داشته باشد و هم اینکه با توجه به محدودیت هایی که هر روز خود اینستاگرام ایجاد میکند،امکان خطا و اخلال در ان وجود خواهد داشت. به همین دلیل ما در این مقاله به شما استفاده از. یک سایت مطمئن را بدون نیاز به دسترسی شخصی نسبت به اکانت اینستاگرام شما معرفی خواهیم کرد،تا بدون هیچ استرسی از درز اطلالات شخصی با خیال راحت مسابقات خود را برگزار، و در کمترین زمان ممکن برنده خوش شانس خود را معرفی نمایید .

روش های برگزاری مسابقه در اینستاگرام، معمولا یکی از این سه روش می باشد : قرعه کشی از بین کامنت ها ، قرعه کشی از بین قالووها ، قرعه کشی از بین لایک ها .

شروع مسابقات اینستاگرامی توسط سایت یا ربات های قرعه کشی اینستاگرام می تواند به پیشرفت شما در کسب و کارتان رونق دهد یا منجر به ویروسی شدن رشد کسب و کارتان شود. استفاده از این شیوه مرسوم تبلیغ یعنی برگزاری مسابقات اینستاگرام از طریق سایت یا ربات قرعه کشی اینستاگرامی بیب، می تواند باعث شود تا برند تجاری شما وایرال شود علاوه بر این آغاز این مسابقه ها می تواند آغازی باشد برای دست یافتن به ugc

ugc به معنای به وجود آوردن مضمون تبلیغاتی برای محصول مد نظر شما به وسیله مصرف کننده است یا به زبان ساده تر مضمون ایجاد شده به وسیله شخصی که مصرف کننده کالای شماست. مثلاً فردی که کالای شما را خریده تصویر کل یا قسمتی از آن را به عنوان معرفی در صفحه خود پست یا استوری می کند و شما را منشن می کند یا فالوور های او شما را بشناسند و از خدمات و کالاهای شما استفاده کنند، به این وسیله شما دیگر نیازی به ایجاد اعتماد برای افراد جدید نخواهید داشت، چرا که آنها با اعتماد قبلی وارد پیج شما شده اند .

تا اینجا ما درباره چرایی برگزاری مسابقه اینستاگرامی توسط سایت یا ربات قرعه کشی اینستاگرامی صحبت کردیم، اما لازم به ذکر است که استفاده از این سایت یا ربات های قرعه کشی اینستاگرامی فقط مخصوص اینستاگرام نبوده و می تواند به سایر نرم افزار های اجتماعی از جمله تلگرام هم وارد شود .

ربات قرعه کشی اینستاگرام رایگان

ربات قرعه کشی اینستاگرام رایگان در حال حاضر سایت های اندکی بابت این کار هستند که توانایی دانلود نظرات به طور کامل را داشته باشند. جهت این امر شما می توانید از سامانه بییب به طور رایگان استفاده نمایید

قرعه کشی کامنت اینستاگرام رایگان

جهت قرعه کشی کامنت اینستاگرام رایگان ابتدا باید در سامانه ثبت نام کنید سپس وارد میز کار خود شوید . دقت داشته باشید که جهت قرعه کشی کامنت اینستاگرام رایگان باید نظرات پست شما باز باشد و در صورتی که نظرات پست بسته باشد این ربات هیچ کاری برای شما نمی تواند انجام دهد

مراحل قرعه کشی اینستاگرامی

شما برای اینکه یک مسابقه موفق داشته باشید باید با ساماندهی جلو برید، وقتی برای رسیدن به یک هدف مشخص حاضر باشید، بهتر می توانید به آن برسید. این ساماندهی هدف می تواند اتفاقی را رقم بزند که حتی خارج از انتظار شما باشد. بنابراین براساس این چند گام پیش بروید :

  • گام اول _ هدف داشته باشید.
  • گام دوم _ مشخص کنید که برای هر مسابقه چه گروه از مخاطبین را مد نظر دارید.
  • گام سوم _ وضعیت مالی خود را برای جوایز در نظر بگیرید.
  • گام چهارم _ جایزه ای مناسب با مسابقه تعیین نمایید.
  • گام پنجم _ روش برنده شدن در مسابقه را مشخص کنید، اینکه از طریق منشن کردن می باشد یا نوشتن کامنت
  • گام ششم _ تم مسابقه باید با زمینه فعالیت شما تطبیق داشته باشد. مثلاً برای نوع فعالیت پوشاک صحیح نیست که مسابقه ای برگزار کنیم که در آن افراد عکس خود را در تعطیلات آخر هفته ارسال نمایند .
  • گام هفتم _ مدیریت کردن مسابقه نکته مهم دیگری است که اگر فراموش شود، باعث می شود زمام امور از دست شما خارج شود
  • گام هشتم _ وقت پایان مسابقه را معلوم کنید.
  • گام نهم_ یک فاصله زمانی مناسب را برای برگزاری مسابقات خود در نظر بگیرید.
  • گام دهم _ مسابقه شما باید یک سلسله قوانین داشته باشید.
  • گام یازدهم _ شبکه های اجتماعی که مخاطبان می توانند از طریق آن در مسابقه شرکت کنند را معلوم کنید.
  • گام دوازدهم _ بعد از مسابقه نتیجه های به دست آمده را تحلیل کنید.
  • گام سیزدهم _ یک هشتگ خاص در نظر بگیرید.
  • گام چهاردهم _ مسابقه باید یک عنوان جذاب داشته باشد.
  • گام پانزدهم _ زمان ارسال جایزه باید تصویر مناسبی از جوایز خود نمایش دهید.
  • گام شانزدهم _ مشخص کنید که افراد چگونه می توانند در مسابقه برنده شوند.
  • گام هفدهم _ تبلیغ درست مسابقه
  • گام هجدهم _ حتماً به با برنده شدگان تماس بگیرید.

شما می توانید به یکی از این روش ها مسابقه خود را برگزار کنید : شرکت در مسابقه به وسیله لایک کردن، شرکت در مسابقه به وسیله منشن کردن، شرکت در مسابقه به وسیله گرفتن عکس سلفی با کالا یا عکسی که به خدمات شما مربوط باشد، شرکت در مسابقه در صورت فالوو کردن پیج و لایک کردن یک پست خاص یا تگ کردن دوستان تان (البته گاهی افراد تاکید می کنند که افراد تگ شده هم باید پیج را فالوو کنند.)

برای جذابیت بیشتر مسابقه می توانید از تکنیک بازی سازی استفاده کنید. این تکنین به معنی طراحی یک سرگرمی یا سوال نسبتاً ساده است تا فالوور ها با ارسال پاسخ صحیح در مسابقه شرکت کنند. برای اجرای این تکنیک می توانید از سایر برگزار کنندگان مسابقه ای بزرگ غیر مجازی کمک بگیرید مثلاً پیش بینی دربی پایتخت. به این وسیله شما میزان مشارکت افراد را در پیجتان بالا می برید و در نتیجه علاوه بر رسیدن به اهداف مسابقه، جایگاه پیج شما نیز می تواند ارتقا پیدا کند .

 

 

هزینه قرعه کشی اینستاگرام تا 100عدد رایگان بیشتر از این عدد شامل هزینه
قرعه کشی رایگان ✔️تا 100 عدد خروجی رایگان است
زمان دانلود 🕒هر هزار عدد چند دقیقه
پشتیبانی 📂از ساعت 9 الی 24

 

فرم ارسال نظر

پاسخ دادن به :

با تشکر از ارسال نظر شما . پس از تایید انتشار خواهد یافت .
در فرم پر شده خطاهایی وجود دارد. لطفا آنها را بررسی کنید.
اعتبارسنجی فرم موفق بود!

نظرات کاربران

مریم

بد نبود راضی بودم ممنون

پاسخ

مریم

فیلم قشنگی

پاسخ

فروشگاه سپیدار

عالی

پاسخ

فرانک

من پرداخت کردم اما از ربات درامد بیرون و برام قرعه کشی نکرد

پاسخ
بییب

بییب

سلام . تا شما تنظیمات رو وارد نکنید قرعه کشی انجام نمیشه . آموزش تصویری رو ببینید و اینکه چیزی از بین نمیره. براتون پیامک اومده و داخلش لینک برای قرعه کشی هست میتونید وارد بشید و قرعه کشی رو انجام بدید

پاسخ

نازی

خیلی خیلی خوب

پاسخ

arghavan

من از این سایت راضی هستم درسته هر ساعتی ممکنه مشکلاتی رو داشته باشه منم گاهی وقتا توی مسابقه ها یه سری چیزا واسم اتفاق میفته اما مهم اینه پشتیبانیشون خوبه من شده ساعت 12 شبم زنگ جواب دادن یا حتی پیامایی که نصفه شب ارسال کردم رو فوری پیگیری کردن

پاسخ
بییب

بییب

ممنونم از شما . مشکلاتی که پیش میاد اکثر مواقع بخاطر آپدیت ها و امنیت اینستاگرامه ما مجبور میشیم با کوچکترین تغییر در اینستاگرام تمام سرویس ها و کد هامون رو عوض کنیم . بازم هر موقعی به موردی برخورد کردید ما در خدمتتون هستیم

پاسخ

میلاد محمدی

سلام میتونم بپرسم چرا نباید کامنت هایی که میذارم رو برای قرعه کشی ریپلای کنیم ؟

پاسخ
بییب

بییب

سلام . حتما . وقتی شما که صاحب پیج هستید هر کامنتی رو لایک را ریپلای کنید اون کامنت بالاتر توی لیست نمایش داده میشه حتی وقتی کسی بعدش نظری بزاره . ما کامنت هارو 20تایی دانلود میکنیم . مثلا برای 0100تا کامنت باید 50 بار درخواست بدیم . وقتی شما کامنتی رو ریپلای کردید اون کامنت توی هر 50 بار درخواست ما بهمون برگشت داده میشه و از 20 کم میشه مثلا میشه 18 تا . در کل وقتی 50تا درخواست تموم میشه 100تا کامنتش واسه خودتون بوده و تکراری برای همینه که میگیم ریپلای نکنید تا نظرات کامل دانلود بشه . البته این باگ همیشه نیست

پاسخ

Masomeh noshadian

بیشترین کامنت اعلام شود

پاسخ
بییب

بییب

درود . سفارشتون رو باید ثبت کنید داخل سایت و بیشترین کامنت یا بیشترین تگ رو میتونید از طریق برنامه به دست بیارید

پاسخ

فاطمه

برا اساس تگ کننده ها زیر پست برنده اعلام شود

پاسخ

مهتاب

سلام من الان پرداخت کردم پول هم از حسابم کم شد ولی داخل سایت شما ثبت نشد ،چکار کنم؟؟

پاسخ
بییب

بییب

بعد از پرداخت همیشه باید برگردید به سایتی که ازش خرید کردید . هر فروشگاه اینترنتی این قانون رو داره . اگر بر نگرده خودکار از خود شاپرک هزینه برگشت میخوره .چون ما به شاپرک تایید ندادیم

پاسخ

0911****177

سلام‌من‌میخام ثبت نام کنم ولی نام کاربری چی بزنم؟هرچی زدم قبول‌نمیکنه چراا

پاسخ
بییب

بییب

سلام . برای ثبت نام باید اول روی گزینه ثبت نام لینک زیرش بزنید . ازتون فقط برای شروع شماره موبایل میخواد

پاسخ

Milad

اگه میشه قرعه کشی بین کسایی که استوری کردن و تگ کردن و کسایی که تو لایو بودن بزارید. ممنون از سایت خوبتون

پاسخ
بییب

بییب

متاسفانه نمیشه چون رمز شمارو نیاز داریم و ما اصلا اینکارو بخاطر امنیت پیج شما انجام نمیدیم . ما فقط اطلاعتی که به صورت عمومی همه میتونن ببینن رو امکان قرعه کشی داریم

پاسخ

محمدیاسن طاهری

با سلام از شما

پاسخ

مریم

همش تلکی هس. کلاهبردار هستن دوستان شرکت نکنید

پاسخ
بییب

بییب

شما مشخصه کلا نمیدونید این سایت چیه و کجا کامنت گذاشتین !!!!! ماروزی بیشتر از 300مسابقه رو پردازش و بالای چند میلیون کامنت در روز داریم تحلیل میکنیم . اگه پیجی رو فکر میکنید داره کلاهبرداری میکنه اسمشو اینجا بزارید ما بررسی میکنیم و اگر مشکلی داشتن دیگه اجازه قرعه کشی کردن با بییب رو بهشون نمیدیم

پاسخ

حسام

سلام. وقت بخیر. واقعا برنامه تون خیلی فوق العاده و جذاب هست. فقط اپلیکیشن موبایل ندارید؟ یه سایتی به اسم اوجاسافت اپلیکیشن داره ولی من با شما راحت ترم.

پاسخ
بییب

بییب

سلام سپاس از شما . به نظر اون هم اپلیکیشن نیست همون سایت هست که فقط یه برنامه میانبر ساخته شده . اپلیکیشن native فاکتور های سختی در اجرا داره .خیلی راحت بهتون بگم ما کاربرامون رو دور نمیزنیم همون سایت رو به اسم اپلیکیشن بدیم . صبر میکنیم اپلیکیشن نیتیو اصلی ساخته بشه بعد به کاربرامون بدیم

پاسخ

غفوری

سلام میخواستم نرم‌افزار برای قرعه‌کشی اینستاگرام خریداری کنم ممنون میشم راهنمایی کنید.ثبت نام هم کردم اما گزینه خرید روی سایت نیست

پاسخ
بییب

بییب

سلام ابتدا باید بعد از ورود به میز کار قرعه کشی مد نظر رو انتخاب کنید بعد از ثبت و ذخیره قرعه کشی گزینه پرداخت یا شروع دانلود رایگان براتون نمایش داده میشه

پاسخ

رضا

خیلی خیلی عالی بود با تشکر از برنامه خیلی خوبتون و پشتیبانی عالی . قطعا برترین برنامه حق شماست

پاسخ
| بییب

| بییب

سپاس از شما دوست عزیز

پاسخ

فاطی

شما که نوشتید رایگانه من پیجم زیر هزار نفره ولی رایگان نیست برام چراااا؟

پاسخ
 بییب

بییب

دقت کنید اگر مسابقه شما روی لایک و یا کامنت هست تعداد اون موارد باید زیر 2هزار عدد باشد تا رایگان حساب شود . مورد مهم بعدی در قسمت ثبت مسابقه اگر تیک برنده مرا فالوو داشته باشد را زده باشید از حالت رایگان خارج خواهد شد . میتونید مسابقه رو حذف و مجدد بدون زدن تیک بررسی فالوو داشتن ثبت کنید

پاسخ

سعید

سلام . فالور زیاد دارم ولی تعداد افراد قرعه کشی کمه . شش ' هفت نفر . برای این تعداد هم میشه با نرم افزار انجام داد؟

پاسخ
 بییب

بییب

سلام برای بررسی فالو داشتن پیج های مختلف پیشنهاد میکنیم دستی اینکارو انجام بدین . وقتی تعداد اسپانسر ها زیاد میشه در حین پردازش و انتخاب برنده سیستم های امنیتی اینستاگرام جلوی سرور های مارو میگیرند و ممکنه نتیجه اشتباه ارسال کنند . برای همین بیشتر از 3فالوور رو میگیم دستی چک کنید

پاسخ

راضیع

میخوام قرعه کشی کنم هی میگ لینک اشتباهه چی کنم

پاسخ
بییب

بییب

سلام . حتما پیجتون چک کنید پابلیک باشه . نظرات باز باشه . برای قرعه کشی بین نظرات باید لینک پست رو به برنامه بدین این موارد رو بررسی کنید مشکلی براتون پیش نمیاد

پاسخ

Sarina

سلام از طریق فالوور مشترک به همراه کامنت ک بیشترین تگ هست میشه قرعه کشی کرد

پاسخ
بییب

بییب

سلام بیشترین تگ رو میشه راحت پیدا کرد . فالوور مشترک بین چه آی دی ؟ کمی سوالتون مشخص نیست لطفا داخل واتس اپ به شماره 02128424476 به ما پیام بدین

پاسخ

Sara_seydi

میشه منم در قرعه کشی شرکت کنم لطفا

پاسخ
 بییب

بییب

پاسخ

محمد جواد اخوندی

سلام من محمد جواد اخوندی ا.ز گنبد کاووس

پاسخ

اسیه

سلام . مسابقه می‌خوام بزارم می‌تونه این ربات براساس تعداد کسانی که شیر کردن قرعه بکشع؟

پاسخ
 بییب

بییب

سلام متاسفانه اینستاگرام چنین قابلیتی کلا نداره و نمیشه دیتای کسایی که شیر کردن رو در آورد

پاسخ

احمد اخوندی

منو زنگ نزند که پدر مادر ندارم انم گوشی دوستمه از من پول نگرید

پاسخ

سایه

سلام وقت بخیر میخوام از بین کسایی ک تو استوری خودشون پیج منو تگ گردن قرعه کشی کنم راهی هست اکانتایی ک ویو استوریشون کمتر از ده تاست از مسابقه حذف شن؟

پاسخ
 بییب

بییب

سلام خیر اصلا امکانش وجود نداره چون آمار استوری هرکسی شخصی هست و اینستاگرام به هیچکس اجازه دسترسی به آمار بقیه رو نمیده

پاسخ

آراد جعفری

من یه پست گذاشتم میخوام از بین کسایی که بیشتر از پنج تا تگ کردن و استوری گذاشتن و لایک و سیو کردن . سه تا برنده انتخاب کنم. چجوری باید انجام بدم؟

پاسخ
 بییب

بییب

سلام . برای سیو کردن امکان پذیر نیست ولی میتونید توی قوانین ثبت برنده حداقل تگ یا نظر رو مشخص کنید . به پیج اینستاگرام ما سربزنید تمام آموزش ها موجود هست

پاسخ

Hasti

سلام ببخشید من میخوام مسابقه بر گزار کنم و شرایط مسابقه هم اینه که یک پست رو اد استوری کرده باشند و مارو تک کنند چه کار باید انجام بدم ؟

پاسخ
بییب

بییب

سلام وقت شما بخیر . برای اینکار نیاز به رمز اینستاگرام شما هست . متاسفانه ما اینکارو نمیکنیم چون امنیت پیج شما به خطر میوفته و اصلا پیشنهاد نمیکنم اگر سایتی یا برنامه ای اینکارو میکرد باهاش انجام بدین

پاسخ

مائده حقی

سلام من یه مسابقه دارم ، سه تا پست رو میخام کامنتهاشو قرعه کشی کنم ، میتونم با یه پرداخت سه تاشو انجام بدم، چون مسابقم تو لایوه زیاد درگیر پرداخت نشم.ممنون

پاسخ
| بییب

| بییب

سلام میتونید از طریق شارژ کیف پول اول کیف پول رو شارژ کنید . ولی این نکته رو در نظر داشته باشید دانلود نظرات شاید زمان بر بشه پس بهتره قبل قرعه کشی دانلود نظرات رو انجام بدین

پاسخ

هاشم اسدی

یا حق

پاسخ

Sina

.....

پاسخ

عابدین

61

پاسخ

Reza

واقعا چرت برای اوردن ۹۰۰۰ تا کامنت نزدیک 3 ساعت نشستم هیچی به هیچی...مگه مردم مسخرتونن عرضه ندارید چرا سایت میزنید؟؟؟ دونه دونه کامنتا رو مینویسید نکنه؟

پاسخ

Elahe

برای منم از بین تگ ها ی یکی از پستام قرعه کشی کردم هزینه روهم واریز کردم اما برنده من اصلا کامنت نذاشته بود چرااینجوری شد؟؟؟؟؟؟

پاسخ
| بییب

| بییب

امکان نداره لطفا کد پیگیریتون رو توی واتس اپ به شماره ثابت 02128424476 ارسال کنید تا دقیق بهتون نشون بدیم

پاسخ
 بییب

بییب

سلام وقت بخیر . بله دقیقا همینطوری که گفتین هست اینستاگرام بین 10 تا 150 تا خروجی نظر داره . باید این تعداد دریافت بشه و با کلید امنیتی که میده 150 تا بعدی رو دانلود کنیم . پس هیچ سایتی تو دنیا نیست که بتونه در جا تمام خروجی رو دانلود کنه . اینکه 3 ساعت طول کشیده دلایل زیادی میتونه داشته متاسفانه زیر ساخت اینترنت و خیلی موارد تاثیر گزار هستند . از اینکه خاطره بدی داشتین من عذر خواهی میکنم و جهت جبران این موضوع 2قرعه کشی کاملا رایگان به شما تقدیم میکنیم . جهت دریافت این هدیه لطفا با شماره ای که نظر گذاشتین و مسابقه ثبت کردین پیام بدین . با تشکر

پاسخ

مسعودخیری

ماشین ندارم انشا الله میشه ماشین برامیون

پاسخ

آرشام

من برنده میشم

پاسخ

مجید احمدی

سلام من واریز کردم ولی متاسفانه نتونستم مسابقه رو انجام بدم

پاسخ
بییب

بییب

سلام . هرموقع مشکلی بود با شماره های سایت تماس بگیرید

پاسخ

کیانا

من هرکاری میکنم نمیشه ثبت نام کرد چون کد نمیاد

پاسخ
 بییب

بییب

سلام . وقتی کد دریافت نمیکنید یا تماس بگیرید یا با شماره دیگه ای ثبت نام کنید

پاسخ

نازنین

سلام از اینکه این سایت رو راه انداختین واقعا ممنونم من همیشه برای برگزاری مسابقه دچار مشکل بودم و کلی استرس داشتم ولی الان که سایت شما با این پشتیبانی قوی هستش واقعا خیالم راحته

پاسخ

فرشته

سلام وقت بخیر سوال درمورد قرعه کشی داشتم...چطور مسابقه ایی که شرایطش اینه کسایی تگ کنیم که پیج فالوو کنن قرعه کشی کنیم؟؟

پاسخ
| بییب

| بییب

سلام اولین قسمت ثبت قرعه کشی در سامانه نوشتم اگر شرط مسابقه شما فالو داشتن پیج شماست یا اسپانسر ها لیستشو وارد کنید . میتونید در همین مرحله اول آی دی خودتون رو بزنید

پاسخ

حسین

سلام آیا امکان اینکه با کامنتهای استوری قریه کشی کرد هست

پاسخ
| بییب

| بییب

سلام خیر استوری فقط خودتون میبینید و برای اینکار نیاز به رمز شماست و ما اینکارو انجام نمیدیم بخاطر امنیت کاربرامون

پاسخ

Maryka0067

سلام من میخوام از بین بیشترین تگ و منش تو کامنت قرعه کشی کنم اما قبول نمیکنه و هی ارور میزنه کسانی رو نشون میده ک یا تگ نکردن یا خیلی کم تگ کردن

پاسخ
| بییب

| بییب

سلام . برای تعیین بیشترین تگ باید متد انتخاب برنده رو روی بیشترین امتیاز بزارید . دقت کنید همه اعدادی که وارد میکنید با کیبورد انگلیسی باشه و فارسی به هیچ وجه وارد نشه سیستم خطا میزنه

پاسخ

شکوفه

سلام من انجام دادم چطوردانلود کنم که توپیجم قراربدم قرعه کشی رو؟

پاسخ

fagpage-mehrad

قرعه کشی از بین دنبال کننده های پیج saraforganiofficial

پاسخ
| بییب

| بییب

سلام لطفا از قسمت ورود به برنامه ثبت نام کنید و مسابقه بین فالوور هارو انتخاب کنید

پاسخ
بییب

بییب

سلام وقت شما بخیر . برای قرار دادن خروجی نمایش گرافیکی برنده ها میتونید برنامه رکوردر داخل گوشیتون نصب کنید مثل mobizen و فیلم قرعه کشی رو ذخیره کنید .

پاسخ

میثم ارجمندی

چرا منو اینقدر واسه قرعه کشی تک میکنن،چیکار کنم که نکنن دیووونه شدم🤔😑

پاسخ
پشتیبانی بییب

پشتیبانی بییب

با سلام . نام کاربریتون رو تغییر بدید که به راحتی شمارو پیدا نکنند دوستانتون

پاسخ

sita

سلام ممنون برای برنامه جالبتون ولی شما گفتین زیره ۱۰۰۰کامنت رایگان هست من پستم ۳۸۰بود ولی رایگان نبود یبارم پرداخت کردم هیچی نشد

پاسخ
پشتیبانی بییب

پشتیبانی بییب

با سلام تا زیر 2 هزار کامنت با روش گزاشتن استوری در حال حاضر رایگان است . شماره تماس برای پشتبانی گذاشتیم لطفا مشکلی پیش میاد تماس بگیرید

پاسخ

محمد سلمانی‌

99T2KI23ZUKAF

پاسخ

Amirrmz90

سلام .برای قرعه کشی کامنتای بالای ۱۰۰۰ تا به چه صورته؟

پاسخ
پشتیبانی بییب

پشتیبانی بییب

با سلام برای قرعه کشی زیر 2هزار تا میشه با استوری کردن ما رایگان ثبت کنید . بالای 2 هزارتا هر هزار کامنت هزارو 500 تومان به علاوه یک هزینه ثابت است

پاسخ

3111320217

اصلا راضی نیستم از کارتون، من بالای ۳۰۰۰ هزار کامنت داشتم ولی شما یه فایل ۴۵۸ تایی برای من فرستادید، هزینه ی ۳۰۰۰ هزار تا رو هم گرفتید. این یعنی کلاهبرداری

پاسخ
پشتیبانی بییب

پشتیبانی بییب

جهت پیگیری تمامی موارد میتونید با شماره تماس های ما تماس حاصل فرمایید احتمالی پست شما از سمت اینستاگرام لیمیت شده . یکی از پست های اینستاگرامی ما در این خصوص توضیحات کامل رو دادن

پاسخ

الهام

سلام وقتتون بخیر هرکاری میکنم نمیتونم صفحه سامانه برای ثبت نام بشم

پاسخ
بییب

بییب

با سلام مشکل برطرف شده

پاسخ

Sadegh

سلام چرا لینک ثبت نام خرابه و کار نمیکنه؟

پاسخ
 بییب

بییب

با سلام مشکل برطرف شده

پاسخ

ج

هرچی لینک رو وارد میکنم میگه اشتباهه !

پاسخ
 بییب

بییب

اگر از صحت درست بودن لینک اطمینان دارید . مطمئن بشید زمانی که دارید لینک رو داخل باکس میزارید داخل باکس هیچ کاراکتر اضافی نباشد مثل فاصله و غیر ...

پاسخ

زهره گودرزی

سلام وقتتون بخیر ببخشید من میخوام که از بین لایکای پستم قرعه کشی کنم نه از بین کامنتا وهر کاری کردم بلد نبودم ممنون میشم راهنماییم کنین🙏🙏

پاسخ
بییب

بییب

با سلام جهت دانلود لایک ها محدودیت های بسیاری هست . برای اینکار اصولا ما باید به نام کاربری و رمز عبور شما دسترسی داشته باشیم و فعلا مقدور نیست

پاسخ

سنا

من ثبت نام کردم شارژ رایگان ندادن فک کنم سرکاری بود

پاسخ
بییب

بییب

با سلام خیر 3مدل رایگان داخل پنل هست لطفا مراجعه بفرمایید پس از ثبت پست در سامانه شما میتوانید نظرات را به صورت رایگان دانلود کنید و توجه داشته باشید پست های بالای 10هزار نظر کاملا بیزینسی هستند و فقط اون پست ها شامل هزینه میشن که باز هم قابل مذاکره هست برای شارژ رایگان

پاسخ

رضا سلیمی

سلام . برای قرعه کشی اینستاگرام . ربات شما تا کی رایگانه ؟

پاسخ
بییب

بییب

با سلام . احتمالا تا چند ماه آینده . ولی همیشه راه های ثبت قرعه کشی به صورت رایگان وجود خواهد داشت

پاسخ

کیارش ...

بسیار عالی

پاسخ

بشیر

خوب بود استفاده کردیم

پاسخ

محمد رضا

با سلام برای برگذاری قرعه کشی پس از جمع آوری نظرات آیا میشه چند بار برنده های مختلف ثبت کرد ؟ یا شامل هزینه میشه ؟

پاسخ
بییب

بییب

با تشکر از انتخاب شما . خیر نیازی به پرداخت هزینه نیست . سامانه بییب فعلا به صورت رایگان میباشد . به راحتی از امکانات این سامانه استفاده کنید

پاسخ



ثبت نام
【*مهم*】 قرعه کشی اینستاگرام 👇؟

✅1امکان قرعه کشی نامحدود . ✅2 امکان دانلود طرح های گرافیکی بدون نیاز به اسکرین رکوردر. ✅3سرعت بسیار بالا . 4✅برگشت هزینه اطلاعات دانلود نشده .5✅تا 10هزار عدد رایگان .6✅هزینه بسیار کمتر .و کلی امکانات بیشتر در سایت https://b.biib.ir

هزینه قرعه کشی اینستاگرام چقدر است❓

3 مدل مسابقه در بییب وجود دارد✅ . رایگان ( تست یک پست زیر 100 نظر ) رایگان با استوری ( تا 10هزار نظر امکان پذیره ) و با پرداخت هزینه که نسبت به تعداد نظرات متغیر است

خوب تا اینجا نظرتون
راجع بییب چیه؟

ثبت نام کنید، برای شروع همه چی رایگانه!

بررسی اصالت قرعه کشی ها